Beleidsplan

De Claus Bischoff Stichting bestaat volledig uit vrijwilligers. Alle donaties komen volledig ten goede aan de doelstellingen van de stichting.

De Claus Bischoff Stichting beheert een fonds. Dit fonds is in het leven geroepen om materiële en immateriële bijstand te geven aan hen die tijdelijk in moeilijkheden zijn geraakt. De stichting probeert altijd een adequate oplossing te vinden die bestaat uit het leveren van diensten en/of goederen, nooit uit het geven van geld.

Bekijk hier het beleidsplan.

Verslag activiteiten
De stichting is operationeel geworden in mei 2017 door het overlijden van de oprichter, Claus Bischoff. Op dit moment zijn er nog geen hulpaanvragen binnengekomen. Er wordt met name gewerkt aan het vergroten van de naamsbekendheid van de stichting.